lördag 30 juli 2011

30 juli

Gissa vart...at work!
Men alla söta småkryp där ute, sista dagen innan 10 dagars semester. Jag har beställt de sista dagarna av sol så ni som har semester samtidigt kan skrika weeeei nu. Resten, sorry to hear. Skämten odä är på topp efter dessa arbetsveckor. Tanken har kommit till mig, att jag kommer bli sjukt rastlös. Och ha en alldeles förjävla bra anledning till att träna bort alla cheestwisters+rödvin-kilon jag lyckats dra på mig. Synd. Egentligen inte men ni vet när motivationen bara är som en påkörd duva - platt, vingklippt och stum. Så typ. Men jag är ju ingen dålig människa, borde kunna låta bli själva påkörningen och bara krooa vidare. Jobb och roligt i Sthlm ju, dock vet jag ej hur det blir mät. Och hur allt skulle lösa sig, känner liksom att jag gjort allt jag kan. Plus en aning trött på att vänta, inte min grej alls. Kanske freestylar lite, jobbar ju på att jobba så.

Inte en kotte i butiken, inte ens på stan. Jo pappor med barnvagnar. Jag vill vara en bebis på stan med pappa. Ser sjukt soft ut!
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar