onsdag 17 augusti 2011

17 augusti

Sitter och är lagom glad. Ilands ilands ilands..

Tackade förresten nej till jobb i Sthlm. Känns, if I may, SÅ AP SVIN BRA. Trött på att vänta på att någon annan ska ta tag i det. Vill man få något gjort får man ta tag i sketen själv som man brukar säga. Nu gick det för visso åt ett oväntat håll men jag var inte sugen på att spendera all min fritid åt att pendla mellan Sthlm och Nrkpg på ett svettigt tåg med gubbar som fiser. Det skulle ju sugit hästballe. 

Visst är han fin, min chilenare, men ack sån tidsoptimist. Trodde inte man kunde vara värre än mig. Stackars den som inte kan parkera sin rosa jävla cykel nedanför, den fick en jävligt arg lapp i korgen. Stackars...måste lära mig att inte ta ut ilska på oskylldiga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar